Sevgililer Günü Zenginleri: İşletmelerin 14 Şubat aşkı bitmeyecek.
Şubat ayı, 14. yüzyıldan beri aşk ayı olarak biliniyor bununla birlikte teknoloji, romantizme daha farklı bir boyut kazandırıyor. Büyük markalar bu özel günde milyarlar kazanmaya hazırlanıyor. Şubat, 14. yüzyıldan bu yana aşk ayı olarak kabul edilse de, teknoloji ile bu işler değişiyor. Dijital pazarlamanın artık lider olduğu bu işte, büyük markalar eski kutlama alışkanlıklarını en yenileştirilmiş hali ve yazılımları kullanarak sevgililerini etkilemeye devam ediyor. Four Seasons’ın Avrupa Başkanı Adrian Messerli geçmişteki gelenekleri teknolojik yeniliklerle harmanlayarak nasıl etkiledikleri hakkında bilgi verdi. Araştırma şirketi IPSOS MORI’nin verilerine göre , partneri olan yetişkinlerin yarısından fazlası, %55’i Sevgililer Günü’nü kutlayacağına inanıyor. En rağbet gösteren ülke dört çiftten üç çiftin, %75’inin kutladığı Amerika Birleşik Devletleri. Bu artan talep dikkate alındığında, patlama yaşanmaya devam ediyor. Avrupa’da da hızla büyümeye devam ediyor. Birleşik Krallık olmak üzere Fransa ve İspanya da %51’lik oranla kutlamalara katılım gösteriliyor.
